Øvrevoll og Budstikka startet opp sitt samarbeid i 2017, nå er det inngått en større og mer omfattende avtale for 2018.
‘Vi har veldig tro på konseptet med både Budstikka, som mediekanal i vårt nærområdet, og byrået B17 Media, som bistår med produksjon, distribusjon og adferdsanalyser på sosiale medier’, forteller Esben Hansen. ‘Øvrevoll Galopp er en spennende kunde for oss’. ‘De utfordrer og er kravstore på en herlig måte’, forteller byråleder Thomas Dobloug-Holm i B17 Media. ‘Det er alltid litt gi og ta i slike prosesser’. ‘Nå har vi brukt litt lenger tid enn vi kanskje så for oss, men når vi ender opp med en slik løsning tror jeg vi er veldig happy alle tre’, smiler Esben. ‘Det har vært en veldig god og ryddig prosess, som har endt opp med en veldig bra avtale for alle parter’, istemmer Ingvild Hjerthèn fra Budstikka.
‘B17 Media skal produsere 2 filmer vi håper skal hjelpe oss med å trekke flere folk til Øvrevoll. Det blir en nyvinning som vi håper blir tatt godt imot. Og så gleder vi oss til å vise frem Øvrevoll med våre fasiliteter og spenningen som er her hver løpsdag for Budstikka sine kunder og ansatte’, forteller Esben.
‘Vi ønsker å være synlige i Budstikka og gjøre Budstikka synlig for alle våre besøkende. Dette er og blir et veldig bra samarbeid’, avslutter Esben.